YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Arctic International Oy, y-tunnus 2187956-0. Toimitamme tällä hetkellä tuotteita ainoastaan Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta http://makujaluonnosta.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: PayPal, Osuuspankki, Danske Bank, Nordea, LähiTapiola, Aktia, Säästöpankki, POP-Pankki, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken, Jousto, Everyday, Collector, GSM-maksu ja luottokortit.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

TOIMITUSTAVAT JA TOIMITUSKULUT

Toimitamme tilaukset valintasi mukaan Postin erilaisina paketteina, joita voit seurata lähetystunnuksella. Pienlähetyksiä ei pysty seurantanumerosta huolimatta seuraamaan. Paketit lähetään meiltä 1-2 arkipäivän kuluessa. Valittavanasi ovat seuraavat toimitustavat:

Postin Economy-paketti (“Postipaketti”) alkaen 7,99 €
Paketti on noudettavissa lähimmästä postitoimipisteestä tai vaihtoehtoisesti valintasi mukaisesta postista 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä. Paketin saapumisilmoitus lähetetään ensisijaisesti tekstiviestillä, joten muista ilmoittaa matkapuhelinnumerosi tilauksen yhteydessä. Mikäli puhelinnumero ei ole tiedossa, saapumisilmoitus lähetetään sähköpostitse tai postitse. Pakettia säilytetään postissa 7 päivän ajan, jonka jälkeen lähetys palautetaan meille.

Mikäli pakettisi on tarpeeksi pieni mahtumaan postiluukusta, tulee se sinulle suoraan kotiin. Valitettavasti näitä pienlähetyksiä ei pysty seuraamaan.

Matkahuollon Lähellä-paketti, alkaen 7,02 €

Matkahuollon Lähellä-paketti on noudettavissa Matkahuollon toimipisteistä. Paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan noutopisteeseen arviolta 1–3 arkivuorokauden kuluessa.

Toimituksen painon mukaan määräytyvän hinnan näet ostoskorissa.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Asiakkaalla on 14 päivän täysi vaihto- ja palautusoikeus kaikille normaalihintaisille tuotteille. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautus on asiakkaalle ilmainen. Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse ennen kuin teet palautuksen.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Maksutavan ollessa luottokortti, hyvitetään palautus luottokorttilaskullesi.

ASIAKASPALAUTUS KIRJEENÄ

Jos palautettava lähetys painaa alle 2 kg ja on kooltaan alle 3 cm paksu, voit jättää palautuksen kirjeenä kirjelaatikkoon merkinnällä:

  • ”PALAUTUS” tai ”ASIAKASPALAUTUS”.
  • Osoite: Arctic International Oy, Salmelantie 43 ovi E2, 88600 Sotkamo.
  • Sopimustunnus: 677758

Jos lähetyksesi on yli 3 cm, tee asiakaspalautus pakettina.

ASIAKASPALAUTUS PAKETTINA

1. Näin palautat paketin Postin toimipisteessä

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Palautuskuoren tai -paketin päälle pitää kirjoittaa:

  • Osoite: Arctic International Oy, Salmelantie 43 ovi E2, 88600 Sotkamo.
  • ”ASIAKASPALAUTUS” tai ”PALAUTUS”.
  • Sopimustunnus: 677758

Postissa voit asioida tiskillä, kertoa yrityksen jolle haluat palauttaa paketin ja pakettikortti tulostetaan tämän mukaan. Vaihtoehtoisesti voit myös täyttää postissa Asiakaspalautus 14 -osoitekortin, jonka täyttöön tarvitset vastaanottavan yrityksen nimen (Arctic International Oy) ja mielellään myös vastaanottavan yrityksen sopimusnumeron (677758).

Palauttaessasi pakettia saat kuitin kuljetettavaksi jättämästäsi lähetyksestä.

2. Näin palautat paketin Postin pakettiautomaatilla

Voit palauttaa lähetyksesi Postin pakettiautomaatilla, jos se on alun perin noudettu pakettiautomaatista ja lähettävällä yrityksellä on voimassa sopimus asiakaspalautuksesta. Palautuskuoren tai -paketin päälle pitää kirjoittaa:

  • Arctic International Oy, Salmelantie 43 ovi E2, 88600 Sotkamo.
  • ”ASIAKASPALAUTUS” tai ”PALAUTUS”.

Voit palauttaa pakettiautomaatista noutamasi paketin 14 vrk:n kuluessa lähetyksen noutamisesta. Vaihtoehtoisesti voit myös tehdä palautuksen Postin toimipisteen kautta.

NOUTAMATTA JÄTETYT PAKETIT

Posti säilyttää Postista noudettavia paketteja 7 vuorokautta ja pakettiautomaattiin lähetettyjä paketteja 7 vuorokautta. Näiden aikarajojen umpeuduttua, Posti lähettää paketit takaisin meille. Huomioi, että paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia, kuin asiakaspalautus.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postille.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Arctic International Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.